måndag 1 januari 2018

Happy New Year!


Gott nytt år på er alla! 
Hoppas att ni hade ett trevligt nyårsfirande utan några större draman eller olyckor. Själv hade jag ett väldigt lugnt firande vilket kändes super skönt med tanke på att jag varit så trött på sistone. Det var bara jag, Pontus och Roffe och vi var hemma hos oss. En halvtimme innan tolv-slaget kom min brorsa, Calle, över och tillsammans skålade vi in det nya året! Sedan drog Pontus hem till en vän, Calle rullade hem till sig och jag som var supertrött och rätt full (he he) gick och la mig. Hur firade ni ert nyår? 
Måste säga att jag mår oförskämt bra idag med tanke på gårdagens intag av champagne! För tillfället sitter jag i soffan nyduschad med en sheetmask på ansiktet, den svalkar otroligt skönt!
Så värst många bilder blev det inte igår men ett eller två kan jag visa er här. Ni får ursäkta blurrigheten och oskärpan, ljuset var inte så bra och jag gillar inte att använda blixten på mobilen. 

Mina nyårslöften 2018
- äta bättre. Med det menar jag nyttigare och tänka igenom mina matval bättre. Särskilt sedan vi flyttade har det blivit alldeles för mycket skräpmat och godis, chips eller bullar seriöst var och varannan dag. Jag har lagt på mig en del vikt och gått upp två klädstorlekar sedan sommaren...
- komma igång med träningen. Ja, ganska klassiskt nyårslöfte va? De senaste månaderna har jag känt ett sug efter att gymma igen men varit för trött i och med allt vad flytt, arbetsträning och stress kring massa saker heter för att orka ta tag i detta. Nu känner jag mig dock redo! 
- Shoppingförbud i januari! Inga kläder eller smink eller accessoarer. Detta är något jag verkligen behöver öva mig på. Därefter, inte shoppa så mycket! När jag väl köper något klädesplagg så ska det vara väl genomtänkt, vara ett plagg jag verkligen velat ha ett tag och något som passar min personliga stil. 

Så, nu har jag delat med mig av mina nyårslöften! Har ni själva några? 

Ett strålande 2018 önskar jag till er alla! Må god hälsa och framgång följa er! 


// Happy new year, my darlings! I hope you all had a pleasant celebration ringing in the new year, without dramas or accidents. 
On my part, I had a very tranquile celebration - just me, my boyfriend Pontus and the puppy Roffe. We were at out place the whole time, since Roffe is super scared of fireworks. About half an hour before the clock stroke midnight my brother Carl came over and joined us. Together, the three of us raised our glasses and welcome the new year while Roffe barked at the fireworks outside. Poor puppy, about one minute past midnight I took him in to our bathroom for seclution and quietness and kept him company, sitting on the bathroom floor drinking champagne, for the next ten minutes, ha! 
While my brother went home and Pontus went to a friends place to continue celebrating, I went to bed and fell fast asleep. I'd had quite a bit to drink and felt super tired as well, to be honest, so I was very content staying put at home instead of going to a party. How did you guys celebrate? 
I'll have to admit, though, I'm feeling rather good today despite the amount of champagne I had yesterday! Currently, I'm on the couch after a shower, wearing a cool, nice sheet mask on my face. Soon we'll watch a movie and then is pizza time! 

My new years resolutions 2018: 
- eat cleaner. By that I mean healthier and making better decisions when it comes to what I choose to eat. Over the last couple of months in particular I had way to much junk food and candy, crisps or stuff like cinnamon buns on almost daily basis. I've gained my fair share of weight and gone up two sizes in clothing since summer... 
- taking up excercising again. I truly haven't had the energy before, due to my fatigue syndrome and taking up parttime working during the fall, combined with moving to a new apartment and a lot of stress in my life. Now, finally, I feel motivated again! I actually long to get back in the gym! 
- no shopping at all during January! This is something I truly need to keep to! I'm buying way too much clothes. And, furthermore, come end of January, I'll limit my shopping and be more strict about what I buy. I'll stay true to my own style better, and I'll only allow myself to buy stuff I really need or been wanting for a long, long time. No more impulse buys and no more "...but it's on sale" buys! 

There, now I've shared with you guys my resolutions for the new year. How about you, do you have any new years resolutions? 

A happy 2018 I bid you all. May health and prospirity be with you all! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar