torsdag 7 december 2017

A pretty chic outfit


Tänk att det redan är torsdag! Veckorna går så himla snabbt nu... är det bara jag som känner så i slutet på varenda år, haha? 
Idag har kag haft en väldigt produktiv dag på jobbet, trötthet och ett mindre roligt privat möte imorse till trots. Kände mig väldigt nöjd med min insats när jag låste och bommade igen dörren till studion för att gå hem, siste man (kvinna) för dagen! 
Här är en look jag bar i helgen på vår inflyttningsfest. Den söta rosa kjolen är lite tjockare, nästan sammetsaktigt material - perfekt nu när det är kallare ute. Dessutom har den så himla fin lyster i sig (kommer dessvärre inte fram i bilderna)! Att bära lårhöga stövlar till kjol är en vinnande kombo, om ni frågade mig, under kallare dagar. Här körde jag utan strumpbyxor under men vill du inte frysa om benen adderad ett par strumpbyxor med fördel.  
Nu är det dags att ta ut vovven igen. Ni får ha en trevlig torsdagskväll, finisar!

Skirt - COS (in store now!) / Blouse - H&M (old) / Over the knee velvet boots - & Other Stories / Bag - Céline / Coat - J.Lindeberg 

// I almost can't believe it's already Thursday again today! The weeks are just flying by, it seems - or am I the only one experiencing this, every year at the end of it? 
Today I had a very productive day at my work, even though I am dead tired and had a less than fun meeting this morning. As I left the studio and locking up all the doors I felt rather content with myself! A great feeling, isn't it? 
Here is a look I wore during our house warming party last Saturday. I am in love with this pink skirt! It's a thicker material, perfect for colder days, in the perfect nuance of pink and with a shiny finish to it. I wore it together with over the knee velvet boots and without stockings underneath. Otk boots are great for autumn but for colder winter days I would preferably add a pair of stockings. 
Well, now it's time for the little puppy to go for a walk again and he won't walk himself! ;)
Have a great evening, guys! 
Much love,
Xx





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar