fredag 18 augusti 2017

Premonition of fall


Det känns mer och mer att sommaren närmar sig sitt slut: mellandagsväder, lägre temperaturer och kallare nätter, gulnande löv... Än hoppas jag att några fina sommardagar fortfarande stundar men samtidigt längtar jag lite efter svalare väder, då det blir lättare att klä sig och man inte svettas lika lätt utomhus, he he. 
Härom dagen var en sådan där förhöstdag, med grått väder, en skvätt regn och lägre temperatur. Inför ett möte i stan klädde jag mig i ett stickat set i blått, favvo sneakersen samt min nya champagnefärgade bomberjacka. En perfekt mellandags-outfit! 

Knitted blue top and skirt - H&M (old) / Sneakers - Jimmy Choo (previous season) / Jacket - By Malene Birger (last season) / Bag - Coach (in store now) / Bracelet - Hermés 

// It's getting more and more noticable that summer is coming to an end: strange weather, lower temperatures, colder nights, yellow leafs... I'm hoping Sweden has a few more summerdays up it's sleeves still but at the same time I kind of long for autumn a bit. Cooler weather makes dressing a bit easier, not having to worry about breaking sweat as soon as you step outside because you put on too much clothes - or freezing 'cause you dressed to light because the sun was out but you forgot to check the temp outside before leaving home, ha! 
For a meeting in town earlier this week, during one of those pre-fall weather days, I dressed in a knitted set, my favourite sneakers and my new champagne colored bomber jacket. A perfect outfit for the weather that day! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar