måndag 14 augusti 2017

50 Shades Of Blue


Hej på er! Hur mår ni denna måndag och nya vecka? Själv har jag dragit på mig en lätt förkylning så är rätt trött. Det blir vila hemma på soffan idag. Ja, och några hundpromenader såklart. Tänkte göra en ny sats med chiapudding också - äntligen hittat rätt kokosgrädde, den bra och krämiga sorten ;) 
Vilket riktigt höstruskväder vi hade igår va! Jag trodde inte det skulle vara så kallt ute så jag gick ut utan jacka eller extra tröja - burrrr! Kände för att matcha det trista gråa vädret med min outfit, klädde mig därmed nästan helt i blåa nyanser. En helt blå outfit är så himla snyggt, tycker jag. 
Måste bara säga att mina klackar från Sandro är de skönaste högklackade skor jag någonsin gått i, de är oslagbara! Så glad att jag fann dem på rean och slog till, det var ju dessutom sista paret i min storlek! 
Hoppas ni mår bra och är friska. Ha en fin dag! 
Xx

Shirt - Filippa K / Skirt - Tommy Hilfiger / Shoes - Sandro Paris / Bag - Coach / Bracelet - Hermés

// Hiya guys! How are we this Monday? I myself seem to have aquiered a slight cold and feeling a bit under the weather, so resting up is the only thing on my agenda today. Well, and a couple of dog walks, of course. Oh, and making a new batch of chia pudding - I finally found the right sort of coconut cream, the thick, creamy kind ;) 
Yesterday we had some real autumn weather, quite the premonition of the real autumn. I overestimated the temperature and went outside without any jacket or sweater, brrrrr! I felt like matching the weather when I got dressed, so several shades of blue is what I incorporated in my outfit. It's so stylish and classy to dress in blue shades, in my opinion. 
And I just have to announce how increadible comfortable my heels from Sandro are! The most comfy and walking-friendly heels I ever wore. So happy and lucky I found them on sale and bought them. 
I hope you are well and wish you a beautiful day!
Xx










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar