söndag 26 mars 2017

Throwback March


Hej på er! 
Det var ju ett tag sedan jag skrev här på bloggen - bortsett från inlägget om Roffe som jag publicerade för ett par dagar sedan - och jag vet att vissa undrar vad som hänt. 
Det är inget särskilt som sådant som hänt mer än att jag mått väldigt upp och ner och haft väldigt mycket att fundera över. Tankar kring hälsa, framtid, mina värden och dylikt. Så bloggen - och även min instagram - har fått stå tillbaka lite. 
Här kommer i alla fall en liten recap av senaste månaden! Mycket av tiden har jag haft hand om Roffe så många aktiviteter har varit anpassade för att han ska kunna följa med mig. Det har varit olika café besök på hundvänliga ställen, turer till djuraffärer för att köpa mat, kläder och även assoccearer till honom, väldigt många och långa promenader ut i skogen. En och annan middag ute har det också blivit, några biobesök samt en runda biljard tillsammans med min älskling och hans kollegor. Sedan har jag även varit på en lägenhetsvisning tillsammans med Pontus och självklart hängt med familjen och träffat lite vänner.
Under veckan som kommer nu hoppas jag att det ska vara lite lugnare tempo så jag hinner få upp ett par nya inlägg, bland annat en outfit eller två, ett besök på ett litet slott där vi åt afternoon tea samt ett inlägg med mina favorit produkter för hår eller hud. Så kika gärna in framåt mitten av veckan! XO 


// Hiya guys! 
I know it's been quite a while since my latest post here on the blog - apart from the article about Roffe I did the other day - and that some of you are wondering what's been going on.
I've had a lot on my mind; my up's and down's (maybe mostly down's) in my well-being, a lot of thoughts about my health and future. My mind has been preoccupied and I haven't really felt like blogging or updating my instagram profile very much. 
During the past month I been taking care of Roffe a lot since it does me so much good. Together we've been to cafés, on long walks out in nature and visiting a lot of pet stores to look at clothes for him. 
Other than that I continued with my rehabilitation at the clinic and also been to have a look at an apartment together with Pontus. Had a couple of dinners out, catching a movie or two at the cinemas and played some pool with Pontus and his colleagues. Of course I spent a lot of time with family and met up with some of my friends on occassion. 
During the coming week I aim to take it easy and get a few new posts up here on the blog, including one with my favorite hair care products or skin care products, so be sure to check in again sometime during the week. XO 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar