onsdag 17 augusti 2016

Thank you all, you mean the world!


TACK! 
Efter att jag igår la upp mitt inlägg och delade med mig av min historia om psykisk ohälsa har jag fått så otroligt mycket fin feedback från er! Det tog inte lång tid efter att jag delat posten på min Facebook förrän min telefon började plinga: vänner, bekanta, gamla kollegor som skrev till mig på messenger, kommenterade på fb och på instagram, lämnade kommentarer på blogginlägget; ni delade med er av era egna historier, erbjöd mig tips och att hjälpa mig må bättre och ville tala om för mig att ni finns här för mig och att ni tyckte det var starkt och modigt gjort av mig att skriva om detta tabu-belagda ämne. 
Jag blir överväldigad av er värme, omtänksamhet, ert mod att berätta för mig, och all den otroliga positiva feedback jag fått från er! Blir på riktigt tårögd när jag läser alla era kommentarer och meddelanden och ni ska veta att ni verkligen, verkligen gör det hela så mycket lättare för mig och att jag blir så himla glad och uppmuntrad! 
De senaste dagarna har varit sämre och svårare för mig, jag har haft ett bakslag i mitt mående. Idag känns allt så ofantligt mycket lättare och gladare och det ska ni ha tack för! 
Kan på riktigt inte uttrycka hur tacksam jag är för att ni vill hjälpa mig, peppa mig och stötta mig, det är överväldigande så jag säger bara återigen - TACK! 


// THANK YOU! 
Since I shared my story yesterday on mental ill-health here on my blog and shared the post on my Facebook page I have received an increadable amount of positiv feedback from you! It didn't take long after I posted on fb before my phone started buzzing: friends, former colleagues, aquiantances and readers and followers wrote to me on fb, messenger, instagram and commented on the blogpost. You shared your own private stories with me, offered me advice and to help me get better, sent well-wishes and told me you are there for me if I need it and how courageous of me it was to share my own story in public on this subject. I am overwhelmed! With gratitude, by your warmth and interest and thoughtfulness and your bravery to share your own private stories with me. Thank you! It brings tears of joy to my eyes, it really does! You guys really make it so much easier, knowing I have your support and well-wishes and consideration. The last few days have been quite hard for me but today I feel so much better and happier and that is thanks to all of you! 
I really can't express my gratitude towards you so once again I just have to say - THANK YOU! 



1 kommentar: