fredag 22 juli 2016

Out in nature and on today's agenda!


God förmiddag på er och trevlig fredag! 
Idag är Pontus sista arbetsdag sedan börjar vår semester tillsammans, wiho! På söndag natt åker vi till Gotland för att spendera en vecka i Visby, sedan väntar ju Kroatien (min födelsedagspresent till Pontus) och ett besök över till Venedig, längtar! 
Igår var vi ute och powerwalkade tillsammans, Pontus och jag. Han spelade Pokémon Go typ halva tiden, haha, folk blir ju helt besatta av det där spelet? Jag tycker det verkar roligt dock, skulle gärna prova på att spela själv men vill inte bli hooked. Bilderna i detta inlägg är faktiskt från min PW för tre dagar sedan, ni som följer mig på snapchat (@mhaggstrom1) har kanske redan sett en del av dom. Under vår PW igår passade vi även på att ta ett dopp i Mälaren, faktiskt första badet för mig för i år (om man inte räknar med Australien, så klart). 
Senare i eftermiddag ska jag på födelsedagsfirande. Min storasyster fyllde år tidigare i veckan så det blir till att uppvakta henne. Det ska bli så roligt att träffa henne och barnen Funderar redan på vad jag ska ha på mig. Jag älskar ju att få klä upp mig lite extra. Vill så gärna ha min gula klänning men det ska vara mellan 25-27 grader varmt i eftermiddag här i Stockholm så då blir den kanske för varm... Får se vad det blir, lägger upp ett inlägg här senare från festligheterna! 
Och imorgon ska vi troligtvis ut och åka båt. Pontus kompis har en egen liten båt, brukar vara så himla mysigt att susa runt i den och glida genom Djurgårdskanalen, åh, längtar! 


//Hey y'all and happy fri-yay! Today is Pontus last day at work so this afternoon we start our vacation together. Looking forward to three weeks of quality time with my love
First of, this Sunday, we're taking the ferry over to the Island of Gotland to spend a week in the amazing, crazy beautiful town of Visby. After that we are flying down to Croatia for a week (my birthday present I got for Pontus) and we'll be doing a visit over to Venice aswell. Are we excited or what!
Me and Pontus went out for a powerwalk yesterday evening, we also took a dip in the canal Mälaren - the first one for me this year, pretty late in to the season (that is if you don't count when we were in Australia). Otherwise Pontus played Pokémon Go like half the time of our powerwalk. Have you guys tried it out? People are, like, getting addicted to that game. I would love to play it myself but don't wanna get hooked on it, haha. There are more important things in life. The pics from this post, though, is from my own powerwalk three days ago - some of you might have seen them on my snapchat @ mhaggstrom1 already. 
Later today, in the afternoon, I'm going to my sisters place for a birthday celebration. Looking forward to seeing her and the kids so much! Already trying to figure out what to wear, haha. I love an opportunity when I get to dress up a bit extra. Thinking about wearing my lovely yellow dress but since it's going to be somewhere between 25-27 degrees celsius in Stockholm today that dress might be to hot to wear. Decisions, decisions.. 
Oh, and tomorrow, hopefully, me and Pontus are gonna go motor boating! Pontus friend has this smaller sized motor boat we get to go on sometimes. It's absolutely wonderful cruising down the beautiful canal of Djurgården, love it if we were to go that way. And the weather tomorrow is predicted to be even gotter than today, so it would be perfect! 
Checking in later tonight with an update, see ya! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar