onsdag 15 juni 2016

Sheer blouse, denim dress and a cute little cat


Igår var jag över hos min mamma som skulle ha besök av en liten katt. Mamma ska eventuellt vara kattvakt i sommar, förutsatt att katten går ihop med vår hund Olle. Jag som älskar katter ville så klart träffa den lilla kattan och hon var så bedårande! En sju månader gammal sibirisk katt med jättefin teckning, Chanti. Vi blev lite vänner, jag och Chanti, fast hon smög försiktigt omkring och höll hela tiden ett vakande öga på Olle, som lugnt gått och lagt sig i hallen. 
Sen gick mamma och jag till Gröndal och åt lite middag på en lokal restaurang. Vi flamsade lite på vägen, därmed de något suddiga bilderna. Mamma kan verkligen få mig att skratta <3

Yesterday I visited my mum, she had a little cat over since mum is maybe going to "babysit" this little cat a week during the summer. That is if the cat and our own dog, Olle, can get along together. She is the cutest thing, the little cat! Chanti was her name and she is of the breed siberian cat. We became friends, me and Chanti, although she kept a suspicious eye on Olle all the time. 
Later mum and I walked to Gröndal and had dinner at a local restaurant. The blurry pics of me mum snapped on the way, we were laughing at something hence the blurriness. She can really crack me up, my mum <3 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar