fredag 20 maj 2016

All dressed up


Att klä upp sig till tänderna är något jag verkligen älskar, det är så sällan så man får ta tillfället i akt, haha! Jag hade ju lite beslutsångest kring vad jag skulle ha för kläder på mig igår på middagen i Stadshuset men kan i efterhand säga att jag är etthundra procent nöjd med mitt val. Får nog aldrig så många komplimanger som när jag har min underbara navyblå Ida Sjöstedt klänning på mig! Man känner sig verkligen helt fab i den (tror tyvärr jag stal lite av showen igår dock, oops, sorry mamma!). Hon kan hon, Ida! I accessoarväg bar jag röda Jimmy Choo pumps och orange Mulberry-väska. Till det hade jag en mörklila kavaj/jacka från Karen Millen. 

This is what I wore to the dinner yesterday at Stadshuset: a navy blue dress by designer Ida Sjöstedt, red Jimmy Choo pumps and orange bag from Mulberry. I never get as many compliments as when I wear this dress, I'm afraid I might have stolen to show a bit, so to speak (sorry mum!). She knows how to make amazing dresses for sure, Ida! For jacket a wore a deep purple one from Karen Millen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar