torsdag 3 mars 2016

Visiting familyfriends at Ettalong Beach


För två dagar sedan anlände vi till Ettalong Beach, en förort till Sydney som ligger ca en och en halv timme från centrala Sydney. Vi är här för att hälsa på familjevänner och bor hos dom i deras underbara hus som ligger bara fem minuter från stranden! Vi anlände med tåg på eftermiddagen och blev upphämtade med bil vid tågstationen. Första dagen njöt vi av värmen några timmar på stranden och gick sedan ut på restaurang och åt. Igår var jag och Pontus ner på beachen i typ sex timmar - jag har blivit lika brun här på en dag som jag brukar bli i Sverige på en vecka typ! Det enda jag bränt är ovansidan av fötterna, trots att jag smorde in dom. 













Dom har gjort det så oerhört fint i huset här, både inne och ute i trädgårdarna! Tänk att bo här, vilken dröm! 
































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar