söndag 20 mars 2016

Last night in Australia


Vår sista kväll i Australien åt vi middag tillsammans med en av mammas kusiner och hans fru, som bor strax utanför Sydney. De tog med oss till en riktigt bra spansk tapas restaurang på Pitt Street i centrala Sydney. Efteråt tog Pontus och jag en promenad genom Hyde Park, tog lite bilder. Jag har på mig en topp och en klänning som jag köpte här nere, de är egentligen två separata plagg men jag använde dom tillsammans - älskar när man kan kombinera olika plagg tillsammans! Hur som helst, i parken stötte vi på tre små krabater som var ute och spatserade på kvällskvisten, de är någon form av australiensisk possum. De var inte särskilt blyga av sig, en av dom kom nästan ändå fram till mig. Den trodde nog att jag hade mat, tydligen är dom förtjusta i frukt. Söta små saker, om ni frågar mig! 

Our last night in Australia we went out for dinner with my mothers cousin and his wife. They live just outside of Sydney city. They took us to a really great tapas restaurant, the food was sooo delish! Afterwards me and Pontus went for a stroll in Hyde Park. I wore a white top over a white dress, both bought down under (out in Manly). They are actually two separate pieces of clothing, but I love when you can combine clothes and create new outfits with them. Anyhows, in the park we bumped into three cute little fellas out on a night stroll, some kind of Australian possum. They weren't exactly shy, one of them just about walked right up to me, probably thinking I had some food - obviously they love fruit, I've been told. Cute little fellas! 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar