fredag 12 februari 2016

Berns Asiatiska

I helgen var jag och åt brunch på Berns Asiatisk tillsammans med Pontus, hans föräldrar och hans bror, för att fira Pontus mamma som fyllde år. 

Jag har varit på Berns förut och ätit middag en gång men aldrig på deras brunch tidigare. Det har varit något jag velat göra ett tag så det var verkligen roligt att det var just dit som vi gick! 




Salongen är verkligen så vacker - jag älskar de stora kristallkronorna och utsmyckningarna i taket särskilt mycket. 



När vi väl började äta glömde jag helt bort att ta bilder! Men det absolut godaste var sushin och efterrätterna! Även ostronen med en liten klick sås till var utsökta! 






Stämningen här är trevlig, lokalen verkligen andas svunna tider med sina kristallkronor, enorma mattor och stora bardisken och trappor i mörkt trä. Jag kan rekommendera ett besök hit, maten är verkligen värd det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar