söndag 10 januari 2016

Wiener caféet

Igår blev en riktig produktiv helgdag för min del! Klev upp vid åtta och åkte och gymmade (har så snygga nya gymkläder, visar i ett senare inlägg!). Därefter åkte jag och Pontus in till stan. Jag hade sett att NK har rea på Missoni handdukar och ville förbi för att kolla om det fanns några kvar. Det gjorde det, men dessvärre inte i dom färger jag ville ha. När vi strosade runt där inne i varuhuset fick jag ett sms från min mamma - vilken slump, hon satt på bistron på våningen ovanför! Vi mötte upp henne och begav oss mot Wiener caféet som ligger på Biblioteksgatan. 



Kanske inte så vanligt att se mig i snedbena? Är lite trött på mitt hår just nu, det är så långt och bara hänger ivägen. Funderar på vad jag ska hitta på med det... 


På Wiener caféet åt jag både tidig middag - deras supergoda quiche lorraine - följt av sött, supermumsigt wienerbröd med te. Jag har blivit en riktig te älskare på senaste tiden, tycker det är så mysigt att värma sig med en kopp gott, varmt te i vinterkylan. 





Tröja - & Other Stories // Svarta bootcut byxor - H&M // Guldmedaljong - arv från min mormor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar