fredag 8 januari 2016

Nyår på Sturehof och Hornsbergsstrand

Detta nyår bestämde jag och min bättre hälft att vi skulle gå ut på restaurang och äta nyårssupé på tumanhand och vi bokade därmed bord på Sturehof. 



Kvällen till ära hade Pontus införskaffat en helt ny kostym, han var så himla fin i den! Helt klart finast av alla på hela kvällen! 



Maten var gudomlig! Vi började med varsin toast skagen (den bästa jag någonsin ätit!), följt av oxfilé med potatispuré: 





Jag avslutade med chokladtårta och den gudomligaste blodapelsinsorben jag ätit! Det vattnas i munnen på mig när jag tittar på dessa bilder igen, yummie! 


Därefter tog vi en taxi till Stadshagen, där en av Pontus vänner bor, för att fira in tolvslaget med gänget! 




Klänning - Ida Sjöstedt // Skor - Jimmy Choo // Väska - Mulberry 





Strax innan tolvslaget kom även min lillasyster dit och tillsammans gick vi alla nio ner till Hornsbergsstrand där vi tittade på fyrverkerierna tillsammans. 

Angående nyårslöften så har jag inte avgett några, jag har däremot en nyårsönskan: god hälsa för mig själv, min älskade och min familj! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar