onsdag 13 januari 2016

2015 i outfit-bilder

Nu är ju inte jag bästa på att ta bilder av mig själv, så kallade selfies eller outfit-bilder där någon annan fotar (något jag för övrigt vill bli bättre på under 2016). Jag älskar ju mode, stil, trender och att klä upp mig, så lite synd ibland att jag inte fotar av mina outfits. 

Tänkte i alla fall visa upp några favvo outfits från 2015 här på bloggen. 

Första riktiga outfit-bilden jag har på min mobil är faktiskt en från i maj. Här hade jobbet anordnat med en vårfest på Münchenbryggeriet. På bilden tillsammans med kollegor och vänner.



Klänning - Ida Sjöstedt // Väska - Mulberry i modellen Lily mandarin // Skor - Jimmy Choo i modellen Agnes metallic watersnake 

Väskan på bilden ovan finns med på typ alla mina outfitbilder, ser jag nu när jag går igenom dom, haha! Den är min absoluta favoritväska och jag fick den i födelsedagspresent av min pojkvän 2015. 


Två till garderobs-favvisar: Top - Cacharel // Kjol - Alice and Olivia // Solglasögon - RayBan. 


Skor - Asics. Här i Trosa. 


En favorit till; Kavaj - H&M. Här på Josefinas dagsfest på Djurgården. 


Skjorta - Ralph Lauren // Byxor - H&M. Här i Visby i somras. 



Tröja - Ralph Lauren. 


Mirror-selfie! På hotellet i Malmö. Toppen hade lillasyster köpt med sig hem från Afrika till mig. 


Skinnjacka - Vila // Topp - Michael Kors // Byxor - Karen Millen. Var skorna är ifrån minns jag inte. 


Topp - Filippa K // Kjol - RulesByMary // Skor - Asics. Här en dag på Fjäderholmarna med familjen. 


Min absoluta favorit-outfit bild från 2015. Älskar verkligen denna klänning! 


Klänning - Alice and Olivia. Översta bilden är från Skansen, nedre bilden från Stallmästaregården när vi firade Pontus kusins födelsedag. 


Sedan kom hösten och jag hittade ett par gamla bortglömda byxor i min garderob (älskar gsrderobs-fynd!), 


Topp - Filippa K // Byxor - H&M. 

Därefter tog det ganska lång tid tills nästa outfit-bild togs. 



Topp - Filippa K // Tröja - Odd Molly // Byxor - H&M. Kappan är min mammas gamla som hon fick av sin mamma (eller var det av sin mormor?) som köpte den till mamma när mamma var typ 16 år eller något sånt. Fullkomligen älskar den och tycker det är fantastiskt att den fortfarande passar mig! Dock har den ett hål i ärmen (som jag dessvärre lyckades göra större när jag skulle ta av kappan, hehe) så den behöver verkligen lämnas in på lagning igen innan jag vågar använda den! Varm som sjutton är den! 

2015 avslutades återigen iförd klänning från Ida Sjöstedt, skorna från Jimmy Choo (används väldigt sparsamt då jag är så rädd om dom) och väska signerad Mulberry: 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar