måndag 3 augusti 2015

New-in: realisationsshoppat!

Vilka fynd man kan göra på rean hörni! Jag måste visa er mina kap som jag gjort på årets sommarrea! 



Topp från Michael Kors! Älskar leoprintet som är i svartvitt på denna topp! 



Träningstopp från Casall! 


...och byxor från Rönnisch: 


Sviiiinigt höga i midjan, jag vet, men går att vika ner. Superduper sköna är dem dessutom! 


Snygg kombo tillsammans! 

Och så favoriten: min nya klänning från Alice+Olivia! 


Älskar denna designer; hon gör plagg som tar fram det absolut bästa, feminina hos kvinnokroppen. Hennes klänningar, kjolar och toppar är så otroligt smickrande för figuren att bära! 


Älskar även att hon gör plagg med lekfulla, annorlunda mönster. 


Ser ni djungelfåglarna som gömmer sig i mönstret ovan? ;) Har även en kjol från denna designer som jag köpte förra året. Även denna klänning är som silke mot kroppen, en andra hud - så väl smälter den ihop med ens egen hud! Visar hur den sitter på i ett kommande inlägg! 

Även en topp från Filippa K fick följa med hem (dock inte på rean): 


Även denna så otroligt skön och mjuk, kvalité! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar