söndag 8 mars 2015

Detaljer

Jag vet inte om jag skrivit det förut ( och jag vet att ni kanske blir trötta på alla bilder) men jag älskar vårt hem! Tycker det är så fantastiskt vackert! Just nu skulle jag ärligt talat inte vilja bo någon annanstans, vilket också känns fantastiskt att känna och säga! 

Har gått runt och knäppt lite bilder på detaljer jag tycker är extra viktiga/vackra/roliga i min tristes ( knappt orkat något för jag är sjuk) som jag bara ville dela med mig av och hoppas någon eventuellt inspireras! 




Älskar speciellt den rosa lammullskudden från Mio jag fick i julklapp av Pontus...


...lampan som är ett lån från min pappa...


...mitt vackra fat från Mateus...


...vintergardinerna med små domherrar (ska nog byta ut till vårligare sådana snart, men så bedårande). Hur fint är det inte med nötter och müssli i glaskärl btw?!


...skål från Kosta Boda som jag fick i studentpresent för länge sedan, här använd som ljushållare... 


...mysig fåtölj som jag gjort ännu mysigare med ett lammskinn i (hedersplats åt min LV)...  


...ask med orden "Always let the sun shine on you" som en vän gav, och mina små badbomber från Lush i glaskärl som pryder badrummet (har dessvärre inget badkar, trist va?)...


...nyckelhängare i form av - just det, en nyckel!...


...ljus från Voluspa "Champagne rose" och från Kosta Boda, ackompanjerad av vackra blommor och en liten renskinnsfäll! 

Det var allt för nu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar