lördag 7 juni 2014

Snapshots


Hej! 

Ja, det var ju ett tag sedan jag uppdaterade här såg jag! Under tiden som gått har jag bland annat jobbat, jobbat, jobbat och... jobbat... Varit på ett par lägenhetsvisningar (jag och min kille vill gärna hitta något större, eget och flytta ihop på riktigt), varit tok-magsjuk och fyllt år! 

Nedan följer lite snapshots, enjoy!  



Promenad i Kungsträdgården i maj när körsbärsträden blommade.



Träffade gamla vänner, Henrietta och Natalie, för första gången på fem respektive två år, på middag hemma hos Natalie - bästa, roligaste kvällen på länge!  






Firade födelsedagen i efterskott med pojkvän och vänner med middag ute :) <3



Personalfest på Cabaré med middag och underhållning! Outfitten bestod av en gammal klänning från Topshop och skorna från Jimmy Choo som jag fick i julklapp av min kille <3


Let me take a selfie... ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar