söndag 9 mars 2014

Solig promenad och produkter från Lush!

Så underbart väder det har varit idag! Sol, 14 grader varmt och våååår i luften! :D 

Vi vaknade sent idag och jag fick panik över att mer än halva dagen gått och det var så fint ute! Så jag bestämde mig för att gå en promenad! Gick från Vasastan in till Hötorget och vidare till Drottninggatan. Kände mig mycket chic där jag promenerade i rask takt med mina Ray Bans på och en take-away latte i handen, haha ;) 

Hittade en jättefin kavaj/tweed på H&M där, och köpte produkter på Lush på Kungsgatan. Har ju sedan tidigare deras schampokaka "Jumping Juniper" som jag älskar! 

Varje gång jag går in i deras butiker så får jag riktigt positiva känslor. Vill köpa precis allt! Det doftar så gott, är så färgglatt! Deras schampokakor, badbomber, badskum, hårprodukter, sminket och parfymerna! Kan starkt rekommendera ett besök dit! Mer info hittar ni på deras hemsida: https://www.lush.se

Sedan fuskade jag lite och tog tunnelbanan från Hötorget till Rådmansgatan och gick sista biten tillbaka hem till Pontus. Min stackars älskling lämnade jag hemma då han varit väldigt sjuk de senaste dagarna. Han mådde bättre idag dock. 

Dagens outfit: 



Köpen från Lush: 







Helt kär i deras aromamassage i fast form, doftar så otroligt ljuvligt! Helt klart bästa produkten! Den lilla burken vid namn Charity Pot är en hand- och hudkräm där 100% av försäljningen går till välgörenhet. Finns även i stora förpackningar! doftar inte så jättegott vid appliceringen, men doften lägger sig snabbt och händerna blir mjuka och återfuktade! Ni kan läsa mer om vilka välgörenhetsorganisationer som Lush samarbetar med på deras hemsida. 






Bilder lånade från Lush's facebooksidor för butikerna på Kungsgatan och Centralen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar