lördag 1 mars 2014

Lördag

Idag har jag och Pontus varit en sväng på stan. Vi började med en mysig fika på Sturekatten. Dock så var vi båda rörande överens om att det är överskattat. Bakverken var ok, men inte mer och tevattnet var ljummet ur kannan. Blev lite besviken på deras cheesecake. Jag älskar cheesecake, är otroligt petig med den och ständigt på jakt efter den mest perfekta cheesecaken. 



Därefter drog jag med min älskling på jakt efter sminkprodukter som hopplöst verkade vara slut överallt! Han var dock tålmodig och i den tredje butiken fann jag det jag var på jakt efter! 







Har för övrigt återupptäckt nagellack! Har ju under två år haft akrylnaglar men slutade med det för ett par månader sedan (tröttnade) och kör sedan dess med diverse nagellack på mina naturliga naglar. Har för första gången provat Essie och förstår nu vad the fuss is all about! Fullkomligen älskar formulan! 


 
Här i färgen Muchi, Muchi och glitter i färgen A cut above. Återstår att se hur många dagar som går innan det flagnar, men normalt sett brukar nagellack börja flagna på tredje eller fjärde dagen. 

Nu väntar god middag med älskling och hans familj! Trevlig lördagskväll!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar