lördag 1 februari 2014

Fika på Vetekatten

Igår blandades stress med avkoppling. Ska ha mina föräldrar och lillasyster över på middag ikväll, så gårdagen bestod av tvättstuga, matinköp (vid två tillfällen i två olika mataffärer), jaga vinglas ("Herregud, jag har inga vinglas! Kan ju inte ha middag och servera vin utan vinglas!") samt införskaffa en dörrmatta och röja undan hemma. 

Varvade detta med en fika tillsammans med min storasyster på Vetekatten, där vi åt deras afternoontea buffé! Vilka goda scones! Och så mysigt att få sin egna tebricka! 


Vi satt däri tre timmar och mumsade i oss och pratade en massa. Älskar verkligen min fina storasyster, min förebild som jag ser upp till och beundrar! Hon ville dock inte vara med på bild tyvärr, så kan inte visa er hur vacker hon dessutom är! 

Nu ska jag fortsätta förbereda här hemma, massa städning kvar att göra och desserten är bara halvklar. Önskar er alla en trevlig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar