måndag 21 oktober 2013

Uppdatering från helgen

helgen var jag ledig och Pontus och jag var och hälsade på hemma hos min mamma först, där vi tog en promenad med "min" (läs: familjens) hund och sedan åt lunch med mamma, pappa och lillasyster. Jag fick lillasyrrans gamla lammullströja från Boomerang, som är sjukt snygg! 







Sedan åkte vi hem till Pontus föräldrar och åt middag med den tillsammans med Pontus brorsa och brorsans tjej, som var hundvakt åt (näst)sötaste hunden, Zappa! 



Zappa är en väldigt vig, lustig vovve...





På söndagen gick jag och Pontus till Beyond Retro i Zinkensdamm, där jag hittade en superfin second hand räv pälsjacka! 







Hade den idag, jättevarm och skön! 

Har även varit förkyld hela helgen, så när vi kom hem efter turen på stan igår så stupade jag i sängen. Älsklingen ställde sig då och lagade lammfärsbiffar med klyftpotatis i ugn, min favoriträtt från restaurang Blå Porten på Djurgården. Han gjorde dem dock godare än deras! Vem visste att mitt hjärta hade sådan oanad talang! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar