onsdag 23 oktober 2013

Glasögon från Gucci

Mina glasögon från D&G, som jag haft sen jag var 14 år, gick ju sönder för nästan två veckor sedan. Hade tänkt under typ ett år att det var dags att införskaffa ett nytt par, så nu hade jag inget val. 

Idag var jag och hämtade ut dem! Har längtat så! Är så blind på morgon och kväll när jag inte orkar ha kontaktlinser. 

Valde ett par från Gucci denna gång. 







Känns lite konstiga i glaset, optikern menade på att det kan ta ett par veckor innan man vänjer sig vid nya glasögon. Får väl vänta och se :) Gillade dessa glasögon eftersom de var ljusa, inte för mörka i förhållande till min hy och mitt hår, samt att det var stora glas som ramar in mitt ansikte så fint! Blir nog helt nöjd bara jag vant in mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar