tisdag 2 juli 2013

Uppdatering från helgen

Som sagt, jag är hemma sjuk idag. Hatar det, får alltid ångest när jag inte kan jobba. I natt har jag hostat så jag vaknat varje timme, rätt segt :/ Hoppas på att det släpper under dagen så jag kan vara tillbaka imorgon. Är dessutom alldeles för social av mig för att vara instängd hemma helt själv mer än ett par dagar, mår typ psykiskt dåligt av det :p 

Nog om det! I helgen har jag försökt ta det relativt lugnt eftersom jag varit krasslig sedan torsdags förra veckan. Bodde hos pojkvännen fredag-söndag. Han har varit på intensivkurs på Gotland i tre veckor, skönt att ha honom hemma igen :) 

I lördags var vi en kort sväng på Josefina. De hade en ny dagsfest. Mycket mer människor den här gången mot förra månaden, blev helt yr! Väldigt lyckat för arrangörerna och alla som var där! 





De tre bruttorna! Visk, visk i varandras öron ;)

Vi var bara där en timme eller två, sen hämtade hans vänner upp oss med deras båt och vi åkte tillbaka hem till honom. Där åt vi middag, sedan stupade jag på soffan medan de kollade film, helt utmattad. 

På söndagen vilade jag mest, sedan åt vi på en mysig italiensk restaurang intill där han bor, innan jag åkte hem till mig igen. Och ja, dagen efter hade sjukdomen som sagt hunnit upp med mig på riktigt. Verkar vara något förkylningsvirus, typ övre luftvägsinfektion fick jag höra när jag pratade med en sjuksyster. 


Så, nu vet ni vad jag haft för mig senaste tiden! Hoppas ni haft en bra helg och är friska och krya! Nu ska jag kurera mig med Pukka-te och en film! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar