tisdag 16 juli 2013

Bunny-funny

Så, nu har även jag blivit lycklig ägare till en iPhone! I fredags hämtade jag ut min nya fina, vit iPhone5! Helt överlycklig, haha. Nej, men min android var ju nästan två och ett halvt år gammal. Finns såååå mycket mer man kan göra med den här telefonen, upptäcker en helt ny värld av enkelhet och underhållning! 

Sedan var jag ju tvungen att köpa ett snyggt skal till också! Visste precis vilket jag ville ha... ett med kanin-öron! Eller katt-öron! Så igår sprang jag kors och tvärs över hela stan, tills jag hittade detta bedårande på Teknik Magasinet!


Med svans! Hur sött? Kostar 100 kronor, fanns även i svart och rosa och även för 4/4S. 



Svansen är avtagbar (sitter fast med sugpropp), men den är svår att få dit om man väl en gång satt dit den och sedan tagit loss den. Fast det är så klart jobbigare att få plats med den i väskan med svansen på. 



Hittade även ett med katt-öron, på H&M, men det fanns bara i rött för iPhone5 (fanns i cerise för 4/4S), och vet inte om jag vill ha den färgen... Ja, jag vet att de går att köpa på internet! Men jag ville ha ett nu, nu, nu, med en gång! Och hitar bara sidor där frakten kostar typ lika mycket som själva skalet och med tre veckors leveranstid. Någon som har tips på var man hittar med katt-öron ute i butik? 


Med tassar, sjukt gulligt! Gärna i den här färgen vill jag ha, eller vit, men den rosa är slut hos alla internetbutiker som levererar :( 

Gissa om folk stirrade på min telefon idag när jag väntade på tuben i Odenplan, haha. Har bott hos min kille de senaste dagarna, men han åkte iväg idag då han ska till Spanien i två veckor. Saknar honom redan, haha :( 

Själv åker man till Gotland på torsdag för en kortare visit! Har en vän som bor i Visby, så jag bor hos henne tills jag åker hem på måndag natt. Har inte varit där under Stockholmsveckan på två år, så ska bli spännande att se hur det är nu! Ser fram mot att gå på Kallis! :D 

Nu ska jag fixa lite mat och kolla någon film, kanske lyckas med att ladda ner Blogger-appen till iPhonen så kanske jag kan lägga upp något inlägg medan jag är på Gotland! Ha det bäst så länge! :) 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar