fredag 30 november 2012

Gokart!!

Igår var vi och körde gokart med jobbet! Eller, ja, med teamet. Vi var tio personer. Jag brände runt som f*n, haha, blev riktigt competitive där på banan, vägrade släppa förbi folk och krockade (lätt) med mina kollegor och någon gång med sargen, haha, trodde faktiskt jag skulle få svart flagga där på slutet. Kul att bränna lite gummi! ;) Var ju tvungen att ta en bild också, till bloggen, haha ;) 


Vad tycker ni, ser jag ut som en racing brud? ;) 

Just det, fick ju drifta de nya på jobbet igår morse och på förmiddagen! Vilket alltså innebär att jag går runt och hjälper dem när de kör fast i sina samtal, svarar på frågor, visar hur systemen fungerar och vidareutbildar. Det var verkligen jätte roligt! Passar mig, jag gillar ju att lära ut också :) Sen kom teamleadern från back-office avdelningen och frågade om jag kunde sitta på vår inkommande mail idag igen istället för telefon, så väldigt skönt! 

En annan kul grej är att jag börjat prenumerera på Glossybox! Har hört så mycket om det och har vänner som prenumererar på det, de säger att det är som julafton en gång i månaden! Så väntar spänt på att min första box med skönhets- och make-up produkter ska komma nu innan jul! Följ länken för att komma till sidan: http://www.glossybox.se/referal?CI=NDM2Mjk=  

Ikväll tar jag det bara lugnt hemma, ska upp och jobba för sjätte dagen i rad imorgon innan jag är ledig två dagar, så måste se till att få lite mer sömn, har dubbla svarta ringar under ögonen, inte så roligt :/ Hoppas ni andra har något roligt/mysigt för er, trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar