måndag 22 oktober 2012

På jack-jakt

Hej bloggen! ;) 

Har varit på stan idag och kollat vinterjackor tillsammans med Emma. Vill verkligen inte frysa denna vinter igen, så himla onice. Vart på Red Devil, NK, Stockholm Market... Har väl sedan första början varit inne på en Canada Goose, ett ganska klassiskt, välkänt märke vad gäller varma jackor. Hittade några andra mysiga idag, bland annat en på Stockholm Market som har kaninpäls på insidan av hela luvan, hur mysig som helst. 

Men i slutändan blir det nog en gås ändå... Det var den jag tyckte var varmast och snyggast.

Usch, så himla mörkt och trist och kallt ute redan nu! Längtar tills jag får mysa i min vinterjacka... Så länge bjuder jag på denna bild, från semestern på Mallorca nu i september. 


Hört att det fortfarande ska vara omkring 20-25 grader där... längtar inte alls tillbaka...

Nu ska jag arbeta vidare på min roman! Cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar