fredag 19 oktober 2012

Hemma-dag

Är ledig från jobbet idag, känner mig lite krasslig så stannar hemma och tar det lugnt och tar hand om mig själv. Bland annat har jag precis gjort ansiktsbehandling! Så himla skönt, man känner verkligen hur hyn blir renad och det doftar så gott med alla produkter! Här är några av mina favoriter: 





 Använder antingen en scrub från Neutrogena, Spot Stress Control, eller en avsminkning/scrub 2-in-1 från Bliss, Fabulous Foaming Fase Wash först, därefter en mud mask från Formula 10.0.6, Deep Down Detox. 


Sedan älskar jag verkligen ansiktscremen Daily Energizer Cream-Gel från Clarins! Och för att toppa det hela - lite bodylotion från antingen YSL, Parisienne, eller Bliss, Blood orange and white pepper Body Butter - den doftar exakt som frukten, älskar den! 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar