måndag 28 maj 2012

Födelsedagspresent

Tänkte jag skulle visa vad jag köpte till mig själv i födelsedagspresent :) Det är ju min födelsedag först idag egentligen, men var och köpte denna till mig själv redan i fredags, då jag var rädd att de inte skulle ha den inne om jag kom dit idag (fatta besvikelsen då!) 





Louis Vuitton Speedy Bandoulière! :D 

Suktat efter denna väska ett tag nu... Bestämde mig för några månader sedan att om jag tjänat ihop tillräckligt med pengar till min födelsedag för att ha råd med denna väska (och ha kvar pengar till en utlandsresa!), så skulle jag köpa mig själv den! 


 
Glad tjej efteråt! 

Var inne på Ladurée också, som öppnat för två veckor sedan på Grev Turegatan (bakom Sturegallerian) och köpte en morsdagspresent. Tycker deras små förpackningar är så himla söta! 



Efter vi varit på Louis Vuitton gick jag med Karro och Jennifer till Ett Litet Hak och drack champagne och rosé. Passade även på att äta moussliere frittes (eller hur det nu stavas :p) för första gången - det var så sjukt utsökt!! 




Liksom firade min födelsedag lite i förväg sådär ;) 

Blev uppvaktad med frukost på sängen imorse av la famiglia, vi ska fira mig ordentligt först i helgen och då får jag mina presenter :D Vankas även födelsedags-utgång - bästa vännen fyller år imorgon, så blir dubbelt upp med firande! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar