lördag 7 april 2012

Det finns ingenting som piggar upp så som lite...

...omvårdnad av sig själv! När man har tråkigt, känner sig lite nere, vill skämma bort sig lite, koppla av - då brukar jag antingen typ ta ett bad, fixa naglarna och/eller fötterna eller sköta om ansiktet lite extra! Dessa är de hudvårdsprodukter jag använder just nu: 

Båda dessa rengöringar - den till vänster egentligen en skrubb - doftar underbart och piggar upp hyn!


Ögongel som svalkar

Tror detta kommer bli min nya favorit! Ansiktsolja som förbättrar hyn!

Två olika crémer - en för dag och en för natt

Ansiktsoljan från Clarins köpte jag ju för drygt en vecka sedan, den används endast nattetid och ska vårda om hyn och få verka under nattcrémen! Den är toppen! Man får så sjukt mjuk, spänstig, ren hy! Har visserligen endast provat med den i en vecka, det tar ju upp till fyra minst innan man börjar känna resultatet, och sex till åtta veckor innan man ser slutresultatet - men denna lilla rackare har allt börjat verka på mig redan, älskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar