måndag 26 mars 2012

På promenad med storasyster och systerson

Idag känner jag att jag åstadkommit sjukt mycket på min lediga dag! Gick upp vid sju, för klockan nio skulle jag på läkarbesök. När det var avklarat gick jag och köpte gymkort - ÄNTLIGEN! Som jag tjatat om det, att jag måste skaffa ett, haha, måste ju leva upp till det jag säger att jag ska göra också ;) 

Paniken kom sakta smygandes, inte enbart för att jag sitter still hela dagarna på jobbet och inte rör typ något alls på mig annars, så jag får totalt spatt ibland på kontoret och går fram och tillbaka, fram och tillbaka som en rastlös höna medans jag talar med kunderna, så typ halva kontoret tittar och undrar vad fan jag håller på med typ, nej men, haha.

Dessutom måste man ju bli fit till beach -12 ;) (Haha, seriöst, kommer man någonsin klara av den uppgiften, alla tjatar om det varje år, tycker inte folk över lag är sådär överdrivet fit på stränderna om somrarna :P )

Efter gymmet var det hem, duscha, diska, äta lunch, gå ut med hunden och fixa sig själv, för sedan drog jag iväg till min syster och lille systerson, lille Leonard! Det var första dagen min syrra var ensam med honom, hennes kille började jobbet idag nämligen, tror hon tyckte det var lite skönt att jag var där faktiskt :) Vi gick en promenad utmed vattnet till det lokala shoppingcentret, tog en fika och traskade hem igen. Och lille Leo? Han sov som en stoooock hela tiden, haha! Så grymt söt och underbar han är, den lilla troll-ungen med trekantiga upp-näsan! :) 



Fake-skinnjacka, Zoul, klänning (gammal) Kapp Ahl, pälskrage Hollies, pärlarmband Snö of Sweden, skor Vagabond, väska Mulberry.




(Knäppte även denna bild av syrrans och hennes sambos handdukshängare, tycker den är lite rolig, tror de fick den av oss en gång i tiden, från Lagerhaus, kanske?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar