onsdag 14 mars 2012

Ni vet de där sexdrömmarna...

Har ni någonsin haft en sexdröm om t.ex. en kollega på jobbet? Som känts så verklig att det känns pinsamt när man träffar på personen man drömt om sen?

Jag hade en sådan dröm härom natten. Haha, hade svårt att kolla min kollega i ögonen på jobbet dagen efter, ville bara gömma mig när han kom, det kändes som om det verkligen hade hänt, och det blev liksom awkward att ses (för min del). Det blev inte heller bättre av att det var en bra sexdröm!

Denne kollega är verkligen ingen jag fantiserar om, men uppenbarligen finner jag honom attraktiv, eftersom mitt undermedvetna kom upp med en sådan (underbar)dröm. Okej, han ser bra ut. Tur det kanske, ibland har man ännu knasigare sexdrömmar med människor som gjort intryck på en på tunnelbanan, kanske inte precis då för att de ser särskilt bra ut, utan snarare tvärtom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar