fredag 16 mars 2012

22:47

Hej alla! Orkar inte skriva så där jättemycket, har varit en lång dag på jobbet med datorer och datorsystem som strejkat och mycket upprörda kunder, arbetade nästan till stängning - fick gå hem vid kvart i nio, var hemma halv tio... så ikväll blir det bara lugnt hemma. 

Imorgon ska jag gå och få mina naglar gjorda - WOHO! Hittat ett ställe på Götgatan som fixar naglar för endast femhundra kronor - återstår väl att se hur bra de blir, men priset är i alla fall betydligt bättre än de ettusentvåhundra jag la förra gången jag skaffade naglar... Lägger upp bilder imorgon på de nya naglarna! 

För övrigt väntar fika med en vän, det vill säga efter jag har varit och hälsat på storasyster och min systerson - FÖR JAG BLEV MOSTER DEN 5:E MARS!!! :D :D :D Till en sjukt underbart söt liten knodd som ska heta Leonard! Blir bara andra gången jag får träffa honom, första var dagen efter det att han föddes då vi var och hälsade på på BB, så ska bli underbart roligt att se honom nu igen, och i hemmamiljö. Berättar mer imorgon, nu ska jag ta mig något att äta, hej svejs! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar