tisdag 10 oktober 2017

Lovely velvet overknee boots


Det här inlägget innehåller adlinks 
// This post contains adlinks


Hej på er finingar! Hur mår vi idag? Jag börjar långsamt bli bättre från min sega förkylning och ska möta upp en vän senare i eftermiddag för en kaffe och en liten "photo shoot".
Under tiden vill jag tipsa om mina snygga sammetsstövlar i modell overknee! Jag har fått väldigt många frågor och komplimanger om dessa boots, både vis sociala medier men även när jag är ute på stan och har dom på mig så frågar människor var de kan få tag i bootsen. De har länge varit slutsålda (jag köpte mina i december förra året) men igår såg jag att de åter kommit in hos butiken jag köpte dom hos - och dessutom på rea! Skynda fynda! Här (klick) hittar ni stövlarna. 
Tilläggas kan att de är väldigt bekväma att gå i, jag har inte fått något skav alls. De är true to size så ta din normala storlek. Tyget är dessutom lätt strechigt och de sitter kvar ganska bra uppe på låter tack vare en silikonsträng på insidan - hasar alltså inte ner på benet. 
Glad shopping! 


// Hiya lovelies! How are we today? Myself, I'm slowly getting better from my cold and this afternoon I'll meet up with a girlfriend of mine for a coffee and a photo shoot.
Meanwhile, I want to give you guys a tip on where to get hold of my lovely overknee velvet boots! I've been getting s lot of questions on where to get them, both through social media but also when I wear them out in the city. They've been out of stock for a long time (I bought my pair in december last year!) but yesterday I saw they were finally restocked - and on sale at half price! Hurry, curry - before they're gone again! Here (click) you find the boots. 
I might add they are true to size so get your  normal size. The fabric have a mild stretch in it and they stay in place on the thigh pretty well, too.
Happy shopping! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar