tisdag 8 augusti 2017

At Vete-katten with Natalia


Igår åkte jag in till Hötorget för att möta upp fina Natalia på en fika på Vete-Katten. Det är en av grejerna som är mysigt med att sommaren närmar sig sitt slut, alla ens vänner kommer hem igen, yay! 
Fina Natalia som alltid är så omtänksam hade köpt med sig presenter till mig från Polen, bland annat ett gulligt silverarmband och godaste fudgen jag någonsin provat. Vi satt och myste och catchade upp i två timmar, jag åt världens godaste chiapudding och blev så inspirerad att jag provade att föra en egen variant hemma. Inte exakt lika god men ändå supernöjd.
På väg till tunnelbanan knäppte vi av några bilder på mig i min nya topp och byxorna, båda från By Malene Birger. Tror det är det skönaste och samtidigt chicaste paret byxor jag någonsin burit. Helt förälskad i dem och vill bara bo i de här byxorna.  


// Yesterday I met up with my dear Natalia at café Vete-Katten. One thing I actually love about summer coming to an end is that all your friends get back home from vacations, yay.
Natalia is always so sweet and caring, she brought with her little presenta from Poland: a silver bracelet and the tastiest soft fudge I ever had. We chatted away for almost two hours at the café, sipping latte and I had their chia pudding. It is seriously the best chia pudding I ever had. So lovely I did my own when I got back home, haha. 
On out way to the subway we snapped some pics of me in my new set, a top and pants, both from By Malene Birger. They must be the comfiest yet at the same time chicest pants I ever wore, totally in love with them. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar