lördag 24 september 2016

Mixed post


Hej på er, denna ruggiga lördag! Vad har ni för er nu i helgen? Själv sitter jag i soffan med tända ljus och scrollar i olika webshoppar - är på jakt efter en mysig, oversize kofta att gosa ner mig i genom hösten. 
Igår var min mamma över hemma hos mig och Pontus, hon hade med sig lilla Roffe, och åt middag här. Roffe och jag vilade en stund på soffan, så mysigt med ett varmt litet knyte som ligger hopkurad på ens bröst och andas, kärlek till den valpen asså <3 
Min förkylning (eller vad det nu är jag fått) går åt fel håll. Igår trodde jag mig var bättre men idag är jag mycket sämre igen, suck. Skulle på tjejkväll till Karro ikväll men har ju fått ställa in det, så himla trist. Såg verkligen fram mot det, jättemycket! Längesen jag var på en tjejkväll, det är ju så mysigt med sådana! 
Eftersom jag mest hållit mig inomhus de fyra senaste dagarna har jag inget direkt nytt att bjuda er på här på bloggen nu, utan ni får istället hålla till godo med lite bilder från förra veckan på mig och Roffe! Upptäckte att han älskar äpplen.
 Under nästa vecka kommer lite mer intressanta inlägg, har bland annat tänkt testa lite nya produkter som jag ska dela med mig min åsikt om här på bloggen. 


// Hey guys! How are you this gloomy, grey Saturday and what are you up to this weekend? 
My cold (or whatever it is I caught) has gotten worse... Almost not been outside the apartment the last four days, but yesterday my mum and our little puppy Roffe came over for a visit. Mum had dinner with me and Pontus, so cozy. Since nothing much has been happening in my life for the past few days I'll share with you some pics of me and Roffe from last week instead. That little pup is adorable, you cannot not love him, and oh - I discovered he loves apples!
Next week when I feel better I have some new posts to share with you. Among others I'm trying out some new products and will share my thoughts and reviews of these here on the blog. 









Wearing turtleneck from Whyred, boyfriend jeans from G-Star Raw and leather ballerinas (brand unknown), sunnies RayBan "Clubmaster". 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar