måndag 13 juni 2016

Sunday outfits


Vilket underbart väder vi har idag hörni! Ligger och lapar sol på balkongen, lite senare i eftermiddag tänkte jag försöka ta mig till gymmet för ett kortare pass - första dagen utan halsont på över en vecka, mår mycket bättre, yay! 
Här är bilderna på min och Pontus outfits från igår. Jag har på mig ett tvådelat set (inte en jumpsuit som många tror) från australiensiska märket Saba som jag köpte när vi var i Sydney, väska från Mulberry, skor från Chloé och en kavaj från Karen Millen (gammal kollektion). 
Pontus har sin nya kofta och skor, båda köpta i Sydney också (dock ingen aning om vad det är för märken). Så glad att han köpte de vita skorna, så snygga på honom, likaså den orangea koftan! 

What a wonderful weather we have here in Stockholm today, sunny and 22 degrees celsius! I'm currently soaking up some sun on our balcony, later in the afternoon I think I'll hit the gym - today is the first time in over a week I woke up without a sore throat, yay! 
Here are the pics of yesterdays outfits. I'm wearing a set from australian brand Saba that I bought in Sydney, bag from Mulberry and my Chloé heels. The jacket is from Karen Millen but it's an old collection.
Pontus is wearing his new cardigan and shoes, both bought in Sydney aswell, although I have no idea from what brand. So glad he got those shoes thou, they suit him well! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar