torsdag 26 maj 2016

Birthday inspo


Såååå, på lördag är det min födelsedag, woho! Här kommer därför ett litet inlägg med inspobilder och bilder från mina tidigare födelsedagsfiranden.
I helgen ska jag ut och äta på restaurang med mina vänner. Efter middagen tänkte jag att vi ska gå vidare någonstans och ta ett eller några glas tillsammans för att runda av kvällen. Häromdagen fick jag värsta paniken - vad ska jag ha på mig på mitt födelsedagsfirande!? Åh, nej, tänkte jag, nu måste jag ut och leta kläder till min outfit inför födelsedagen.... Sen kom jag på att jag har ju tre helt sprillans nya, oanvända klänningar som bara hänger i min garderob och har väntat på rätt tillfälle att få komma till användning, haha. Nu känns ju som ett av dom perfekta tillfällena att använda en av dom, problem solved!
På söndagen kommer min och Pontus familj över för att fira mig. Jag ska fixa tårta och P har redan gjort egen glass! På det blir det väl lite bubbel och kaffe. Hoppas, hoppas verkligen på ok väder så vi kan sitta ute på vår balkong! 
(Bilder nedan markerade med bildtext är mina egna, övriga är hämtade från Google eller instagram).

Well, this saturday is my birthday, yay! So here is a blogpost filled with inspiring birthday pics aswell as photos from my previous birthday celebrations. 
This weekend me and my friends are going out to dinner at a fancy restaurant. After dinner we'll go some place quiet for some drinks. The other day I panicked when it struck me - what the heck am I going to wear for my birthday!? Oh, no, I thought, now I'll have to go out shopping for a birthday outfit... Then I remembered I have three brand new dresses hanging in my closet I've not used yet, 'cause I'm waiting for the right occassion to wear them. Well, this certainly feels like one of those right occassions, problem solved! 
On Sunday my family and Pontus family will visit us to celebrate me. We'll have cake and P already made homemade ice cream! On top of that I guess I'll serve some sparkling wine and coffee of course. I hope the weather will behave, it would be lovely to be able to sit out on our balcony! 
(Pics below marked with a capture are my own, the rest I found on google or instagram).
 

Last years birthday present from P - Mulberry Lily



Birthday celebrations 2014


Last years buffét at our birthdayparty



One of my birthday cakes from last year

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar