lördag 29 augusti 2015

Färgglad på gymmet!

Just nu har jag dille på snygga gymkläder! Det blir så mycket roligare att träna när man har snygga träningskläder som framhäver musklerna som man byggt upp - lite som en morot för att fortsätta i rätt riktning, kämpa ännu hårdare! Iallafall för mig. 

Jag älskar ju färg, och gymmet känns som ett ställe där man faktiskt får gå lite bananas och använda mycket färg och mönster. Använda sådana kläder som, på stan, skulle få folk att titta ut en lite. På gymmet gör det inget, där glor folk på varandra hur som helst. 

Har hittat skönaste sportbehån: 



Den var så skön att jag klickade hem två till av samma märke, även de på rea, haha: 


Ett par ursnygga orangea byxor med skog- och trädprint: 




Och en träningströja i härligt splatter-mönster! 





Nu ska jag dra till en Hamnfest! Imorgon väntar utflykt till Djurgården och besök på Skansen akvariet. Måste ju försöka göra det mesta av den sista sommarhelgen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar