söndag 12 april 2015

Hänt i helgen

Hej bloggen! 

Idag har vi varit på Villa Källhagen ute på Djurgården! Pontus kompis fyller 25 år så vi firade honom med att äta brunch där. Supergott och verkligen jätte trevligt! 

Igår jobbade jag men efter jobbet mötte jag upp min älskling och en annan av hans vänner på söder, de satt och bärsade på Kho Phanagn (rättstavat?). Mötte upp dem och tog en öl och en phad thai att äta. Riktigt mysigt, fast jag var supertrött! 

Har inga bilder från denna helg men kan visa lite bilder från påskfirandet förra helgen! Vi var hos min mamma på påskafton och åt gott - lammstek med potatisgratäng och tårta till efterrätt! Min storasyster och hennes man och mina små systersöner var också med. Efter det drog Pontus och jag och mötte upp några vänner i Fridhemsplan och bowlade - jag som är världssämst på bowling gjorde hela TRE strikes (stolt)! 




<3 



Olle tigger när mamma skar upp lammköttet - tröskeln till köket är helig och får inte passeras, haha... 


... och tigger hos Pontus vid matbordet! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar