söndag 8 mars 2015

Känns som vår i luften!

Vilket de flesta av er säkert redan märkt idag :) Hoppas ni njutit, ni som kan! 

Själv är en annan fortsatt sjuk, samlade krafter för att åka och storhandla, öste på med Ipren, nässpray och b-vitamin kosttillskott. Tror det hjälpte något, för när vi kom tillbaka hem ville jag gå en liten runda ute, till slottet. 

Så vi tog oss ut i det vackra, varma (blåsiga) vädret, Pontus och jag! Vi har ju ett litet slott som ligger här i närheten och Mälaren precis bakom. 








Pontus på en av bryggorna <3 

Vi följde en promenadstig längs vattnet men kom inte långt innan jag var tvungen att vila. Så vi satt i solen i tio minuter och njöt av varandras sällskap och solen. Sedan traskade vi hemåt i sakta mak och åt semlorna som Pontus köpte med hem igår! 




Jag tycker det är helt fantastiskt att bo där vi bor! 5 minuter till vattnet och naturreservat, ett litet slott runt kroken och typ 20 minuter in till stan med kollektivtrafiken! Att bo i stan i all ära, men jag som är uppvuxen ute i förorten med naturen kring hörnet uppskattar lugnet där vi bor. Helt fantastiskt, helt enkelt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar