lördag 7 mars 2015

Från minus till plus!

Till att börja med var jag på ganska dåligt humör idag, rätt ledsen. Sedan igår har jag blivit sjukare, eller jag känner mig i varje fall sämre. Min systerson hade sitt 3-års kalas idag och SOM jag har längtat efter det! Att få träffa lille Leo, min storasyster, min mamma och andre systerson Adrian samt hela familjen - de skulle ha fiskedag och ansiktsmålning på kalaset och min syster gör alltid sååå goda kakor och bakverk! Och.jag.kunde.inte.GÅ!!! Nu står Leo Lejons fina paket här hemma, liksom retas för att det inte blivit levererat: 





Så jag har sovit mest hela dagen. Pontus, som verkar lite piggare men fortfarande är sjuk, släpade sig upp till centrum för att köpa nått att äta till oss. Han kom hem med en familjesushi, två semlor och blommor till mig! <3 Hur gullig! Har jag inte världens finaste pojkvän eller vad? <3 







Ett hem blir verkligen så himla mycket trevligare och mer levande och hemtrevligt med levande blommor! 

Nu sitter jag i soffan med tända ljus och myser och tittar på blommorna i väntan på att hungern ska smyga sig på. Sushin ser kanske inte mycket ut för världen, men är faktiskt underbart god! 


En dålig dag som följdes upp av en bra kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar