fredag 13 juni 2014

Har ni något tips?

Hej hej! 

Har varit så skönt att vara ledig denna fredag! Har långhelg denna vecka, sååå skönt! 

Mötte upp Emma och vi tog en sväng in till stan tillsammans. Kan visa er i nästa inlägg vad jag köpte. Något jag suktat efter länge, men som jag tyckt var för saftigt pris, som nu dock var på rea... nu blev ni nyfikna va? ;) 

Dagens outfit bestod av en klänning som kan vara ett av mina bästa köp! Köpte den när jag var typ 18, 19, fortfarande en sommarfavorit i min garderob! Från Rules by Mary. 



Sedan har jag en fråga! Köpte ju för två helger sedan en marinblå klänning från Ida Sjöstedt, knälång fram och med "släp" (längre, golvlång) baktill. Grejen är att jag egentligen vill ha den i rosa! Men den är slut i min storlek överallt! Har letat i butiker som är återförsäljare för Ida Sjöstedt, sökt på sidor på nätet, både webbutiker och typ Blocket - ingenstans finns den! 




På bilden ser den svart ut, men färgen är "navy". 



Känner du eller någon i din närhet någon som har denna klänning i rosa (alternativt ljusblå) i storlek small eller medium som skulle vilja göra ett byte? Eller vet du var man kan hitta denna klänning i small eller medium i rosa (eller ljusblå) i/omkring stockholm? 

Som ni ser på bilden sitter prislappen kvar och klänningen är helt oanvänd. Den är i storlek medium. Modellen heter Stephanie Chiffon. Vid byte bör du ha en klänning i samma skick som ny (helst ny med prislapp på) och bo i Stockholm eller omnejd ( nej, orkar typ inte hålla på att skicka saker med posten, alldeles för lat för det, haha). 

Skriv gärna i en kommentar här på bloggen då, gärna med din mailadress och vilket skick din klänning är i, så kontaktar jag dig om ett byte blir aktuellt! Alla kommentarer måste godkännas av mig innan de kan ses på bloggen, kommer inte publicera kommentarer med känsliga uppgifter så som mailadresser eller dylikt! Vet du var man kan hitta klänningen (i butik eller webshop) så får du gärna skriva en kommentar med :) Dela gärna detta inlägg till någon du känner som kan vara intresserad av detta!   

Tack på förhand! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar