torsdag 30 januari 2014

Att skämma bort sig själv

Försöker planera in något inför Alla Hjärtans Dag. Har aldrig riktigt firat det. Eller, jo, när man var liten och tillsammans med mamma. Men aldrig med en käresta... 

Pontus och jag var inne på att åka bort någonstans över helgen, eller hitta på något, mer än bara det vanliga att gå på restaurang eller så då. SPA! Jag är helt inne i en period av att uppleva välbefinnande och skämma bort mig själv och få uppleva spa-känsla. 

Igår köpte jag en Sakura bodyscrub från Rituals. Så himla mysig och skön, huden blir alldeles len och nästan som lite inoljad efteråt. Den ska ha lugnande effekt med. Det funkade på mig, som ville dricka grönt thé efter (händer aldrig) och somnade vid klockan nio på kvällen, medan det fick motsatt effekt på min pojkvän som ville spela spel och gick upp i varv, haha. Doftar gott om både huden och i badrummet långt efter! 

Rekommenderar verkligen denna, samt detta: 







Fick ju i julklapp av min lillasyster en schampoo-kaka från Lush! Den gör verkligen under för mitt hår och doftar lika underbart! 



Räcker till 60-80 tvättar, Jumping Juniper! Bredvid står en Mango Body butter från Sephora, som vi använder efter vi tvättat händerna hemma och doftar ljuvligt och går snabbt in! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar