onsdag 29 maj 2013

Grattis till mig! :)

Ja, jag fyllde ju år igår egentligen, men hade inte tid att göra ett inlägg då. 

Arbetade till klockan fyra, sedan åkte jag hem till min mamma som hade ordnat middag och tårta, där jag firade med mamma, pappa, mina systrar, storasysters sambo och deras son som är lite över ett år. 

Fick precis de saker jag önskat mig: 









Känns inte alls tråkigt att önska sig saker till hemmet, snarare tvärtom! Då slipper jag ju lägga pengar på det själv ;) Hade önskat mig hantlar och någon annan form av hemma-gym redskap, då jag är så förfärligt dålig på att faktiskt komma iväg till gymmet! 

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen, ska upp halv sex imorgon och måste vara utvilad då jag ska drifta den nya utbildningsgruppen på jobbet - kul, kul, kul! :) 

I helgen väntas dubbelt födelsedagsfirande - på fredag ska jag fira en vän som fyllde år i måndags och på lördag eftermiddag ska jag och en av mina bästa vänner (som fyller år idag) fira gemensamt på Josefinas på Djurgården! Ser sjukt mycket fram emot helgen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar