lördag 27 april 2013

Jag har blivit gammal

 En av mina bästa vänner ringde igår kväll och ville att jag skulle komma och möta upp henne och hennes kollegor på Friday's. Hon var sjukt taggad, de skulle vidare till Soap Bar sen.  

Vet ni vad jag gjorde? Jag stannade hemma i min säng och såg på Let's Dance. 

LET'S DANCE!!? 

Jag gjorde mig faktiskt i ordning, men när jag skulle slänga på mig party stassen så insåg jag att det inte funkade - jag var helt dödstrött. Somnade gott i min säng istället. 

Idag har min mamma varit över hos mig med hunden, sedan var jag in till stan med min lilla syster. 


Världens sötaste tekanna kombinerat te kopp. Så adorable att jag ville köpa den bara för att, jag som knappt dricker te.


Syster köpte en smoothie på juicebaren i Mood-gallerian, dekorerad med söt blomma!


Denna parfym doftar godast i världen!! Coco Mademoiselle från Chanel, upptäckte den idag! Vill typ äta upp mig själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar