måndag 4 februari 2013

New in: Karen Millen

Måndag igen då! Fast har insett att jag gillar måndagar! Det är första dagen på arbetsveckan, man får en ny, fräsch start och har hela veckan framför sig öppen för planer och förväntningar! Tisdagar och onsdagar är riktigt värdelösa däremot, helt onödiga dagar... Såååå låååångt till heeeelg! 

Vecka fyra på huvudkontoret då! Det går bra där och är roligt, projektet har förlängts ytterligare en vecka! Idag fick jag dessvärre IT-problem igen... sjukt störande. Så imorrn åker IT-teknikern ut med nya headsets och så vidare, fungerar inte det så måste de ta med min och kollegans dator till kontoret och fixa till dem, sen åka tillbaka till huvudkontoret med dem igen, så onödigt... 

Hände i helgen då? Själv firade jag en kollega som fyllde år i fredags, var ute med honom och hans vänner, några andra kollegor och en av mina tjejkompisar. Helt död-bakis på lördagen, gjorde absolut nada och somnade på soffan framför nån kass film, haha. Men var på fötter igen på söndagen, då var det sjukt fint väder! Drog in till stan och shoppade lite på Karen Millen och hade en fika-dejt som var väldigt mysig och trevlig :) 


Den här absolut underbara läckerbiten hittade jag faktiskt på deras rea! Så himla värt! Kostade två och ett halvt tusen egentligen, så ett riktigt klipp! Älskar verkligen den lila färgen och passformen och de vida trekvarts-ärmarna. Den är så välskräddad! Perfekt till våren, men jag kommer använda den flitigt redan nu :)  






Karen Millen gör verkligen byxor för mig! Tighta så formen kommer fram (får killer-ass i dessa, ursäkta franskan...) och de går en bit upp i midjan och ryggen, annars brukar det lätt glappa i ryggen eftersom jag svankar så pass mycket naturligt. Dessa är vaxade på framsidan med quilt-mönster på insidan av knät, och mjuk bomull på baksidan. Helt underbart sköna och sexiga! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar