måndag 18 februari 2013

Boxer Sales Awards

I fredags var det alltså dags för årets Boxer Sales Awards-gala, som denna gång hölls på Nalen! Det bjöds på mat, dricka och underhållning! 



Nikelodeon som var med och sponsrade var där med Svamp-Bob


Vi fick se (och höra) Boxer-Robert (till höger)!


Min kollega Elin vann pris, grattis! :D 



Panetoz uppträdde, med mer. 

Hade på mig en smaragdgrön sidenklänning (gammal bild, i vanlig ordning är jag så dålig på att fota, den enda bild som togs av mig är inte värdig att läggas upp här :p) 


...och detta halsband och väska, tillsammans med mina killerheels från Karen Millen! 




Idag är det många tankar som går i mitt huvud: min älskade farmor ligger på sjukhus... samtidigt kan det vara så att jag har fått en lägenhet... väntar på att de ska höra av sig om så är fallet, då blir det flytt omkring den första mars! Känslorna går upp och ner.

1 kommentar:

  1. en del bilder du lagt upp va tagna av ett riktigt proffs va?! ;) haha

    SvaraRadera