torsdag 10 januari 2013

Uppdatering

Hej och sorry för den dåliga uppdateringen! Har inte riktigt haft lust att skriva något senaste tiden, inget som jag velat lägga upp här i alla fall, haft en hel del tänkande att göra. Men idag har jag i alla fall  varit på en lägenhetsvisning, en väldigt fin liten etta som jag så gärna skulle vilja ha! Börjar bli desperat med boende för mig nu :/


Några som undrat över nyår? Känns lagom segt att berätta om det nu, känns som en evighet sedan, har inte haft tid att reflektera över att det är ett helt nytt år...

Nyår spenderades på Grand Hotell i Saltsjöbaden, som några vänner och bekanta till mig hade abonnerat. Det var trerättersmiddag med mellan 350-400 gäster, sedan fest och övernattning. Jag delade rum med Karro <3 :) 


Champagne, så klart! ;)



Delar av den stora salen med de fint dekorerade borden - det var bordsplacering med bordsherre som gällde, vi hamnade i ett jättetrevligt sällskap och maten var utsökt god! Toast skagen till förrätt, oxfilé med tillbehör till huvudrätt, chokladmousse med färska bär till efterrätt. 



Le outfit





Min "knogjärnsväska" som typ blev the talk of the evening bland männen vid vårt bord, haha.



Självklart blev det en video också! Medverkande: Karro! ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar