söndag 25 november 2012

Skönhetstips!

Lite av de skönhetsprodukter jag inhandlade igår: 



Älskar verkligen den här ansiktscrémen, Clarins Daily Energizer Cream, perfekt om man har hy som tenderar att bli blank. Det är en gel, så den sjunker in snabbare och ger ett mattare reslutat, men återfuktar samtidigt väldigt bra! Och så doftar den underbart! Man fick med en Cleansing Gel och ett ansiktsvatten i denna box, känner verkligen hur hyn blir uppiggad när man använder det tillsammans! 
 

Björn Axén styling powder mattifying & volume är det bästa torrschampot jag vet! Det fungerar verkligen, vilket många andra torrschampon inte gör. Det är vitt puder, men går givetvis att skaka ur så håret inte blir vitt. Det ger volym, vilket gör det toppen att använda innan tupering, jag har så glatt hår så fungerar inte att tupera för mig utan en för-produkt. Doftar också super, men inte för mycket! 

Paul Mitchell Firm Style hårspray med extra glans, inte testat förut but I like it! Strong hold, och - igen - doftar gott, inte den där typiska äckliga hårspray doften, utan  bara lite lagomt underbart :)
 

Har verkligen hittat hem nu när det gäller mascara: Diorshow Extase! Har sedan några månader börjat använda deras primer med, Diorshow Maximaizer, som verkligen fyller ut fransarna och gör att de blir ännu längre när man målar på Extase! Den klibbar inte, flagnar inte alls och sitter jättebra och länge! Så blir inget fult svart under ögonen, garanterat! Många budget mascaror sitter ju inte bra utan flagnar och ger inte alls den fyllighet och längd de lovar. Så rekommenderar verkligen denna!
 

MoroccanOil - behöver jag ens säga något? Doftar underbart, ger glansigt, blankt, friskt hår utan friss! Helt enkelt underbar, den enda hårprodukt du behöver till vardags.
 

Är helt frälst på SMITH'S Rosebud Salve! Använde den i burk tidigare, men sedan man skaffade "klor" så känns det inte så fräscht att gräva med naglarna i en burk. Blev helt extatisk när jag hittade den på tub! Det enda som verkligen funkar för min läppar, gör dem mjuka, återfuktade och kyssbara ;) Ger jättefin glans och svag färg, som ett läppglans fast det är ett läppbalsam. Testa och älska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar